«Половинка от 4K»: специалисты Digital Foundry проанализировали трейлер Red Dead Redemption 2 с PS4 Pro

За весь ролик игра не «обронила» ни одного кадра в секунду.

«Половинка от 4K»: специалисты Digital Foundry проанализировали трейлер Red Dead Redemption 2 с PS4 Pro
8.9K8.9K открытий

Комментарий недоступен

Ответить

Ну вот Eagle Mountain, из личных запасов. Чем оно лучше?

Ответить

сравнивать польские шутеры и рдр это лол конечно

Ответить

Как можно сравнивать польские шутеры и ред дед, они же очень средние по качеству, первый хуарез даже до 1/3 рдр не дотягивает по крутости

Ответить

О боже.
And so we run head first into the problem that plagues games today and will drive this series throughout: at first glance, these are all very pretty 2017 games and there is nothing obviously wrong with the screenshots. But all of them feel videogamey and none of them would pass for a film or a photograph. Or even a reasonably good offline render. Or a painting. They are instantly recognizable as video games, because only video games try to pass off these trashy contrast curves as aesthetically pleasing. These images look like a kid was playing around in Photoshop and maxed the Contrast slider. Or maybe that kid was just dragging the Curves control around at random. The funny thing is, this actually has happened to movies before.https://ventspace.wordpress.com/2017/10/20/games-look-bad-part-1-hdr-and-tone-mapping/

Ответить