Статья удалена

Этот материал был удалён по просьбе автора.

994994 открытия
40 комментариев

Нет это конечно интересно.
Из комментов к видео (перевод на Англ)
Our goal is that the graphic quality like this demo, we want to make it run 60FPS at next-gen consoles. But now we do not reach the goal. Now it is 30FPS. Our target is 60FPS, that is also why we can not release it now. And I can ensure that we can run this demo in our notebook, in editor , not cooked, it even can 40FPS. ( After someone in BBS confirm that the device is RTX2080 and 970EVO )
SSD speed like PS5 is helpful, especially those huge scene streaming. Nanite and Virtual Texture is depend on I/O. Do we need such fast SSD so that we can run that demo? In fact if we analyze that, for example 2K. Our finally goal is that each pixel with one triangle. I assume with two triangle. In fact there are not such many triangles. It means it is MB/S level. It doesn't need such fast SSD like PS5 to run the demo.

Похлопает ли за такое их Тим Суини)

Ответить

Комментарий недоступен

Ответить

Все что я увидел что они показывали ролик вроде через POT player и все. Китайского не знаю.

Ответить

Я конечно не знаток и на китайском даже не ясно как качестве поменять, но на 54-55 минуте они проигрывают видео с названием что-то вроде "демо ue5 работающее на ps5.mp4"

А вообще эпики клёвые, надеюсь как можно скорее выложат пакеты для теста, пускай даже превью в сорцах, наверняка можно будет без сильного гемора проект из четвёрки запустить.

Ответить

Комментарий недоступен

Ответить

Арбуза захотелось

Ответить

Комментарий недоступен

Ответить