Непривычно реалистично для Square Enix выглядитПродюсер Финалки недавно в интервью на эту тему кстати говорил. Теперь понятно, почему Финалка скатилась в тот ужас, в который она скатилась: https://www.gamesradar.com/uk/why-final-fantasy-moved-away-from-command-and-turn-based-combat/ "But one thing that we found recently is that as graphics get better and better, and as characters become more realistic and more photo-real, is that the combination of that realism with the very unreal sense of turn-based commands doesn't really fit together. You have this kind of strange gap that emerges." "When asked to create Final Fantasy 16 by the higher-ups in the company, one of their orders was to fully maximize the use of the technology" Руководство Square окончательно поехало и ставит в приоритет использование технологий, а не создания интересной оригинальной игры.
Непривычно реалистично для Square Enix выглядит, честно говоря. А это новая IP или какая-то известная серия?
Непривычно реалистично для Square Enix выглядитПродюсер Финалки недавно в интервью на эту тему кстати говорил. Теперь понятно, почему Финалка скатилась в тот ужас, в который она скатилась:
https://www.gamesradar.com/uk/why-final-fantasy-moved-away-from-command-and-turn-based-combat/
"But one thing that we found recently is that as graphics get better and better, and as characters become more realistic and more photo-real, is that the combination of that realism with the very unreal sense of turn-based commands doesn't really fit together. You have this kind of strange gap that emerges."
"When asked to create Final Fantasy 16 by the higher-ups in the company, one of their orders was to fully maximize the use of the technology"
Руководство Square окончательно поехало и ставит в приоритет использование технологий, а не создания интересной оригинальной игры.
Новая