Блять они бы сначала довели до ума то что есть, прежде чем гнать дальше. Хули толку от их pose library, если до сих пор нет animation layers, о какой серьезной анимации вообще можно говорить. 100500 багов до сих пор так и не исправлены, а они блять ассет манагер делают. Ну спасибо нахуй.
Animation Tools Character rigging is also in need of a serious upgrade. The ‘animation 2020’ project was postponed due to circumstances, but in ‘22 it should come back on the agenda.
Keywords are: node based, layering, debugging tools, speed, crowds, mocap support, automated systems for muscles and physics.
Blender Institute will lead this project by involving industry veterans for design and implementation. The new rigging system is expected to use similar concepts for bones or poses, but it is not expected to be feature compatible. For that reason we expect old rigs and new rigs to co-exist for a while.
Блять они бы сначала довели до ума то что есть, прежде чем гнать дальше. Хули толку от их pose library, если до сих пор нет animation layers, о какой серьезной анимации вообще можно говорить. 100500 багов до сих пор так и не исправлены, а они блять ассет манагер делают. Ну спасибо нахуй.
О любимое нытьё «не то делают»
Помню видел такой комент про отсутствие ассет менеджеров когда 2.9 выходил)
Комментарий недоступен
Комментарий недоступен
Animation Tools
Character rigging is also in need of a serious upgrade. The ‘animation 2020’ project was postponed due to circumstances, but in ‘22 it should come back on the agenda.
Keywords are: node based, layering, debugging tools, speed, crowds, mocap support, automated systems for muscles and physics.
Blender Institute will lead this project by involving industry veterans for design and implementation. The new rigging system is expected to use similar concepts for bones or poses, but it is not expected to be feature compatible. For that reason we expect old rigs and new rigs to co-exist for a while.
Из роудмапа блендера на 3.х версии