Инди-разработчики представили World of Anterra — фэнтезийную RPG с огромным миром, «ретро-механиками» и драконами

В сети сразу стали называть игру «двухмерным Skyrim».

147147 показов
37K37K открытий
1515 репостов

Я б не стал процедурную генерацию относить к безусловным плюсам

Ответить

Комментарий недоступен

Ответить

Короче, вот полная цитата.
You can expect to run into many unique situations and characters throughout your adventure. Although the world is designed to fit the narrative and lore, many of the individual experiences are created with a careful mixture of handcrafted locations and procedural generation. Things like a hermit’s cave or a bandit camp can be dynamically placed in the world to fit your adventure and are seamlessly blended into the procedurally generated environments. All areas are also seeded to your map. This means your journey through Anterra will be unique to your game. The best thing is, you won’t be able to tell the difference between a generated and a handcrafted location!То есть обещают смесь. Минимум, будет аналог special encounters из Фоллаута, когда на карту добавляется локация в рандомном месте.

Ответить