Hi there,Thank you for providing the requested information. After a thorough review of the activity on your account, we’ve decided to part ways and close your account.Removing a Patron is always a difficult decision to make and an action that we take only after careful consideration. We have not taken this decision lightly and we will not be able to consider any appeals. Additionally, we are unable to comment on the specific details regarding our account removal process.Per the following section of our terms of service: "We can terminate or suspend your account at any time at our discretion. We can also cancel any pledges and remove any content or rewards at our discretion."Please note that we haveclosed your account and refunded any applicable charges. If that is the case, they will appear on your billing statement 3-5 business days after the refund was issued.We apologize for any inconvenience this may have caused.
Неожиданно но напиши автору. Не думаю что у него смысл в патреоне
Скорей всего он просто хочет денег
Я писал он мне предложил купить через патреон. про другие способы ничего не написал, даже после того как сказал ему что не могу оплатить и меня дамажут санкциями
Через киви нельзя?
Нет, не проходит
Либо найти человека из Европы или других не снг странах и с ним договориться об оплате
Воспользуйтесь сервисом Wanttopay, там можно выпустить предоплаченную виртуальную карту. Так же подробная инструкция как оплатить подписку по ссылке https://wanttopay.ru/payment_services/tpost/bb7njlybx1-patreon-v-rossii-kak-oplatit-patreon-202