Этот материал был удалён по просьбе автора.
так так так, подожди, ты сказал "пошаговую рпг, похожую на диабло"?
дьябло первая изначально задумывалась как пошаговая ))
"The original concept for Diablo, says Brevik, was more of a traditional party-based RPG, turn-based and heavily influenced by his early love of games like Rogue and Nethack."
(с) https://gamasutra.com/view/news/268507/20_years_later_David_Brevik_shares_the_story_of_making_Diablo.php
Комментарий недоступен
так так так, подожди, ты сказал "пошаговую рпг, похожую на диабло"?
дьябло первая изначально задумывалась как пошаговая ))
"The original concept for Diablo, says Brevik, was more of a traditional party-based RPG, turn-based and heavily influenced by his early love of games like Rogue and Nethack."
(с) https://gamasutra.com/view/news/268507/20_years_later_David_Brevik_shares_the_story_of_making_Diablo.php
Комментарий недоступен