Том Хендерсон: EA считает причинами провала BF2042 затянувшееся обновление движка и рекордное для DICE количество багов

Внезапный релиз отполированного мультиплеера Halo Infinite тоже стал для компании неприятным сюрпризом.

Том Хендерсон: EA считает причинами провала BF2042 затянувшееся обновление движка и рекордное для DICE количество багов
14K14K открытий
11 репост

Рекомендую почитать источник, хотя может я тут просто не увидел т.к. *многобукв*, есть сочный момент. Суть в том что ЕА прямо говорит что зумеры не хотят терпеть баги как бумеры

On the bugs and performance, EA acknowledged that the company has historically had bug issues with DICE games at launch, and that the bug count for Battlefield 2042 did fall into the range that they would have expected when compared to other launches. So, it was believed that the issues would be manageable, with Miele reiterating Andrew Wilson's comments from EA's latest quarterly earnings call, saying that "DICE historically is very good at adapting games in live service, connecting with players, connecting with the community and getting the game to the place that the players expect."
However, Miele acknowledged that player expectations have changed when it comes to live service games and that it wasn't the right choice to remain anchored to the company's standards in comparison to previous DICE games.

п.с. Баг или фича? Время у публикации не вижу

Ответить

Мда, привыкли что игроки кушают, а тут вдруг игроки заметили что как-то все слишком хуево.

Ответить